Prowadzenie bloga firmowego, czy warto?

Prowadzenie bloga firmowego

24 czerwca, 2020
Prowadzenie bloga firmowego

Blog firmowy to ciekawy sposób na pokazanie tego, co aktualnie dzieje się w Twojej firmie. Jeżeli będzie prowadzony tak, że treści na nim widoczne zaprezentowane będą w atrakcyjny sposób, to możesz być pewien, że stronę tą będą chętnie odwiedzać pracownicy Twojej firmy i jej klienci, a z czasem zacznie także przybywać osób, które dopiero poznają Twoje przedsiębiorstwo i na podstawie informacji zawartych na blogu zdecydują, czy zainteresować się tym tematem nieco bardziej szczegółowo.

Blog może pełnić rolę nie tylko informacyjną. Jeżeli w tekstach widocznych na tej stronie zostaną zastosowane słowa kluczowe odpowiednie dla branży, w której działasz, blog ten wpłynie na pozycję strony Twojej firmy w wynikach wyszukiwania najbardziej popularnej obecnie na świecie wyszukiwarki- Google.

Co może znaleźć się na blogu firmowym?

Nie powinny to być suche informacje o wprowadzaniu do oferty kolejnych nowych produktów lub usług. Niech treści angażują uwagę odbiorcy a poprzez możliwość skomentowania wpisu daj mu szansę na zaprezentowanie swojego zdania na dany temat. W ten sposób możesz np. wstępnie poznać opinie klientów na temat nowości w ofercie. Blog firmowy to również odpowiednie miejsce do tego, aby pochwalić się biznesowymi sukcesami.

Udało Ci się podpisać niezwykle korzystną umowę? Produkty sprzedawane przez Twoją firmę zostały nagrodzone na branżowej wystawie? Umieść informację o tym na blogu dodając zdjęcia dokumentujące to wydarzenie. Być może nie jesteś pewien, czy sam poradzisz sobie z prowadzeniem takiego bloga. Jeżeli uważasz, że potrzebujesz pomocy, Icommedia ma dla Ciebie ciekawą propozycję. Zajmujemy się marketingiem internetowym, w tym także pomocą w zarządzaniu blogiem firmowym.

Powierzając nam to zadanie masz pewność, że trafiłeś na profesjonalistów. Mamy duże doświadczenie w promowaniu firm różnymi dostępnymi metodami i możemy pochwalić się wieloma sukcesami. Jak najszybciej zadzwoń do nas lub napisz. Najpierw chcemy poznać Twoje potrzeby, oczekiwania i plany na przyszłość. Na tej podstawie ustalimy szczegóły naszej dalszej współpracy. Jesteśmy przekonani o tym, że jeśli zdecydujesz się na przyjęcie naszej oferty, blog firmowy stanie się skutecznym narzędziem promocji Twojego biznesu.