Kierowanie firmą nieodłącznie wiąże się w dzisiejszych czasach z prowadzeniem kampanii marketingowej w internecie, której celem jest jak najskuteczniejsza promocja oferowanych przez tą firmę produktów lub usług. Ważną częścią prowadzonych działań promocyjnych jest marketing lokalny.
Ma on na celu zainteresowanie ofertą firmy ludzi mieszkających w najbliższej okolicy jej siedziby. Wykorzystać można portale społecznościowe a konkretnie istniejące tam grupy zainteresowań, do których należą mieszkańcy okolicy.
Zaleca się publikowanie na profilu firmowym w social mediach tzw. postów angażujących. Może to być np. konkurs dla mieszkańców okolicy, w którym główną nagrodą jest produkt oferowany przez tą firmę lub możliwość tańszego lub nawet darmowego skorzystania z jej usług. Ważne jest również to, aby monitorować na bieżąco pojawiające się w internecie opinie na temat Twojego biznesu, np. te publikowane w Google Maps.
Zawsze należy reagować na pojawienie się negatywnej opinii, próbując nawiązać kontakt z jej autorem w celu zachęcenia go do bardziej szczegółowego zdefiniowania problemu. Jeżeli okaże się, że miał on rację, nie warto jest uciekać przed przyznaniem się do błędu. Internauci z pewnością docenią taką szczerość. W marketingu lokalnym konieczne jest również wykorzystanie narzędzia, jakim jest AdWords i prowadzenie za jego pośrednictwem kampanii lokalnej. Zdecydowanie warto jest również zastanowić się nad wykupieniem usługi pozycjonowania strony. Przeprowadzenie takich właśnie działań marketingowych zlecić możesz agencji reklamowej Icommedia.
. Działamy w branży marketingu internetowego od wielu lat, pomogliśmy rozwinąć się wielu firmom. Nasza oferta jest kompleksowa- od wykonania od podstaw strony internetowej dla firmy, poprzez prowadzenie kampanii marketingowych ( także lokalnych ) i pozycjonowanie po zaprojektowanie zarówno papierowych, jak i cyfrowych materiałów reklamowych. Jesteśmy przekonani o tym, że będziemy potrafili skutecznie pomóc Ci w rozwoju Twojego biznesu. Zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.